سرمربی تراکتورسازی گفت:ما فقط روی اشتباهاتمان باختیم.

به گزارش خبرگزاری زاوه، امیرقلعه نویی در خاتمه دیدار مقابل سیاه جامگان و شکست تراکتورسازی اظهار داشت: به فرهاد کاظمی و تیم سیاه جامگان تبریک می گویم. بالاخره بازی را بردند و مبارکشان باشد. اما ما فقط روی اشتباهاتمان باختیم. پنالتی به واقع درست بود.

وی افزود: هر چقدر سیاه جامگان بدشانسی در بازی های قبل آورد امروز خوش شانسی داشت. البته به نظر من درست نیست در شهر امام رضا این فحش های ناموسی داده شود.اما باز هم تبریک می گویم. به هر حال فوتبال است و روزی برد دارد و روزی باخت.

سرمربی تراکتور در رابطه با داوری گفت: داوری خیلی خوب بود و فقط فکر می کنم روی یک صحنه تک به تک می توانست بازیکن آن ها را اخراج کند.


سرمربی تراکتورسازی درباره محبوبیت این روزهای خود بین هواداران تراکتور اذعان داشت: یک مقداری به خاطر مربیگری من در سری قبل از من دلخوری هایی بود که خداوکیلی این دلخوری ها منصفانه نبود.

وی درباره کاهش کسب سهمیه آسیا توسط تراکتور تصریح کرد: ما مقداری برای گرفتن سهمیه به مشکل خوردیم. الان بدنهایمان خالی است و بازی مقابل الهلال در رطوبت 80 درصد برگزار شد. این ها روی بدنهای ما تاثیر گذاشت.

قلعه نویی در خاتمه بیان داشت: باز هم به مربی کاربلد سیاه جامگان و مردم مشهد تبریک می گویم. حیف است که مشهد سهمیه نداشته باشد چون همه دوست دارند زیارت امام رضا بیایند.