آیا کسی تا به حال به شما گفته که مثل خرس می خوابید؟ خب باید بگوییم که ممکن است حق با آن ها باشد!
به گزارش شفاف، آیا کسی تا به حال به شما گفته که مثل خرس می خوابید؟ خب باید بگوییم که ممکن است حق با آن ها باشد! طبق گفته متخصص خواب، دکتر مایکل برئوس، روند روزمره ما می تواند به چهار حیوان: خرس، شیر، گرگ و دلفین تقسیم شود. هر حیوان نماینده یک کرنوتایپ است که ریتم بیولوژیک منحصربفرد ماست و زمانی که ما بیشترین بازده را داریم، به احتمال زیاد برای ورزش و همین طور زمانی که نیاز به خواب داریم را تنظیم می کند.
 
دکتر برئوس یک امتحان ساده و سرگرم کننده تنظیم کرده که نشان می دهد کدام حیوان بهترین توصیف کننده روند روزمره شماست. کرنوتایپ خود را کشف کنید، این امتحانی است که ممکن است واقعا روی بازده و بهره وری شما تاثیر داشته باشد. برای مثال آیا شما صبح زود آگاه تر و آماده ارسال ایمیل هستید؟ آیا نیاز به یک چرت عصرگاهی دارید یا درمعرض طوفان مغزی ایده های جدید هستید؟ بیایید حیوانات خواب را پیدا کنیم و بفهمیم چطور می توانیم ساعت درونیمان را دنبال کنیم؟

خرس

خرس ها نیاز به 8 ساعت خواب کامل دارند تا بتوانند در طول روز فعالیت کنند. خبر خوب اینکه آن ها از 20 دقیقه چرت بعد از ظهر نیز بهره مند می شوند. کسانی که خرس هستند در انجام کارهای سخت و ایمیل زدن از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر بیشترین بهره وری را دارند. خرس ها اوایل شب به باشگاه نیاز دارند درحالی که درست بعد از شام به یک ساعت طوفان مغزی دچار می شوند.