به گزارش خبرگزاری زاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاوه، مهدی محمودی در طی پیامی، از حضور با شکوه مردم شهرستان زاوه در انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اشلامی تشکر و قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی در انتخابات 7 اسفند، مبیّن فهم سیاسی، غیرت، همیت دینی و انقلابی شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان زاوه است که همچون گذشته به‌ ندای‌ امام راحل، رهبری معظم، رئیس جمهور محترم و مراجع عظام لبیک گفته اید.

این حضور عظیم مردمی در مسأله‌ای که به سرنوشت کشور ارتباط می‌یابد و نقشی حیاتی در آینده‌ی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود که ملت ایران به دسیسه‌های دشمنان داد و نقشه‌های آنان را برای ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، تا مدتها خنثی کرد.

شما مردم آگاه و مؤمن، با حضور بی‌سابقه‌ی خود در انتخابات، همه‌ی این تلاش خباثت‌آلود دشمنان را خنثی کردید و به همه‌ی دنیا فهماندید که ملت ایران، همچنان زنده و هشیار و آماده‌ی دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری از حاصل خون شهداست.

درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر ملت هوشیار ایران و شما مردم بصیر و متعهد شهرستان زاوه که با حضور پرشور و شعور در این عرصه موجبات خوشنودی رهبری عزیز، شهدا و تمامی دوستان و علاقمندان به نظام را فراهم کردید.

همچنین به نوبه خود از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان اعم از همکاران گرانقدر فرمانداری، هیات های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، بخشداران، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و طرفداران آنها، رسانه های گروهی و به ویژه نیروی انتظامی استان که با تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزی مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان با توجه به دو مرحله شدن انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، امیدوارم همگان با حضوری مجدد تکلیف دینی خود را ادا کنید؛ چرا که شرکت در مرحله‌ی دوم انتخابات، واجب شرعی و سیاسی بوده و آحاد مردم عزیز باید در روز موعود آرای خود را به صندوقهای رأی ریخته و دشمنان اسلام و مسلمین را یکسره مأیوس نمایند.

مهدی محمودی
فرماندار شهرستان زاوه