۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

ابا عبد الله

چقدر نام تو زیباست ابا عبد الله

چشم تو خالق دنیاست ابا عبد الله

زائر کرب و بلا حق شفاعت دارد

قطره در کوی تو دریاست ابا عبد الله

دستگیری ز گدا گردن هر ارباب است

کار ما دست تو اقاست ابا عبد الله

مستجاب است دعا گوشه شش گوشه تو

حرمت عرش معلاست ابا عبد الله

هر کسی داد سلامی به تو و اشکش ریخت

او نظر کرده زهراست ابا عبد الله

چشم ما روز قیامت به پره قنداقست

پسرت مالک فرداست ابا عبد الله

روزی گریه ما دست رباب افتاده

روضه خوان در دل صحراست ابا عبد الله

باب بین الحرمین از حرم عباس است

همه جا سفره سقاست ابا عبد الله

مادرت گفت بنی دل ما ریخت بهم

بردن نام تو غوغاست ابا عبد الله

مادرت گوشه گودال تماشا میکرد

بر سر جسم تو دعواست ابا عبد الله


برگرفته شده از kermanman.blog.ir
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده
سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ ابوالفضل اسماعیل زاده
عکس عاشقانه خفن بوسه

عکس عاشقانه خفن بوسه

همه بهانه هایم از نبودن توست

اگر باشی…

اگر باشی…

از هزار و یک بلا هم بهانه نمی گیرم

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده
سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ ابوالفضل اسماعیل زاده
امام علی(ع) یک شخصیت بی نظیر در تاریخ بشر است

امام علی(ع) یک شخصیت بی نظیر در تاریخ بشر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیردر آیین گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) در جمع کارکنان این ناحیه گفت: حضرت علی(ع) یک شخصیت بی نظیر در تاریخ بشر است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد امام علی (ع) گفت: شخصیت امیرالمؤمنین علی (ع) از لحظه‌ی ولادت تا هنگام شهادت، در همه این ادوار، یک شخصیت استثنائی است، ولادت او در جوف کعبه است که نه پیش از آن حضرت و نه پس از آن حضرت تا امروز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است .

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده
سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ ابوالفضل اسماعیل زاده
دادستان: کیفرخواست پزشک تبریزی صادر شد

دادستان: کیفرخواست پزشک تبریزی صادر شد

تبریز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز از صدور کیفرخواست برای پزشک متهم به قتل خبر داد و گفت: این پرونده در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی رسیدگی می شود.

به گزارش ایرنا، موسی خلیل‎اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پرونده به دادگاه ارسال و در دادگاه کیفری شماره یک استان مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی، از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.
خلیل اللهی درباره سوابق کاری و تحصیلی پزشک متهم، گفت: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت او در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی با اشاره به شایعه مسمومیت و فوت به دلیل مصرف غذای نذری در این پرونده، تشریح کرد: اساسا' موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صد درصد منتفی است و به هیچ عنوان موضوع غذای نذری مطرح نبوده است.
خلیل اللهی با بیان اینکه غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است، یادآور شد: تحقیقات کارآگاه‌ها و بازپرس پرونده حکایت از این داشت که موضوع غذای نذری نمی‌ تواند مطرح شود و خوشبختانه در جریان تحقیقات، محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.
به گزارش ایرنا، 20 مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر و پزشک مزبور مدعی شد که فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌ اند و در نهایت همسر و مادربزرگ او فوت می‌ شوند.
تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه یافت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و 10 آبان ماه سال گذشته قاضی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.
بر همین اساس پزشک تبریزی اعتراف کرد که غذاها نذری نبوده است و خود از رستوران تهیه کرده بود.
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده
سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ب.ظ ابوالفضل اسماعیل زاده
ویژه برنامه های مراکز فرهنگی هنری تهران به مناسبت میلاد حضرت علی‌(ع)

ویژه برنامه های مراکز فرهنگی هنری تهران به مناسبت میلاد حضرت علی‌(ع)

به گزارش زاوه، ویژه برنامه «جشن پدر مهربانی» سومین جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در شب میلاد حضرت علی‌(ع) به نیابت از چهار هزار شهید منطقه17 در فرهنگسرای بهاران، جشن «میلاد خورشید» در فرهنگسرای شفق، جشن «فروغ ولایت» در خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه 18، جشن «اولین اختر» در منطقه 9 تهران، ویژه برنامه «چشمه سار رحمت» در فرهنگسرای اشراق به مناسبت میلاد حضرت علی‌(ع) و روز پدر برگزار می شود.

*«جشن پدر مهربانی»
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 در آستانه فرارسیدن روز میلاد حضرت علی(ع) برای سومین سال متوالی مراسمی را با عنوان «پدر مهربانی» و با موضوع جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری فرهنگسرای بهاران برگزار می‌کند.
برنامه «پدر مهربانی» به نیابت از 4 هزار شهید منطقه 17 دوشنبه (21 فروردین ماه) ساعت 10 اجرا می‌شود.
در جشن تولد پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مقام شامخ و والای پدران و مادران شهدا که در تربیت، تعالی، تکامل و عروج آن مردان آسمانی نقش بی بدیل داشتند، تجلیل می‌شود.
در این برنامه محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی عباسی شهردار منطقه 17، حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، جمع کثیری از چهره‌های فرهنگی مذهبی منطقه و بیش از 500 پدر و مادر شهید به عنوان مهمانان ویژه حضور دارند.
اجرای موسیقی آذری «ایران عاشقلار»، سخنرانی، پخش کلیپ، بریدن کیک و تجلیل از پدران و مادران شهدای منطقه از برنامه‌های این مراسم است.
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه «پدر مهربانی» می توانند به مرکز همایش‌های فرهنگی هنری فرهنگسرای بهاران به نشانی میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند.

*جشن«میلاد خورشید» در فرهنگسرای شفق
در آستانه میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، جشن «میلاد خورشید» با همکاری کانون بانوان همدل و کانون موسیقی سُلین فرهنگسرای شفق دوشنبه 21 فروردین ماه ساعت 10 در این فرهنگسرا برگزار می شود.
در این جشن جمال کاتبی (سخنران) در خصوص فضایل اخلاقی و زندگینامه آن حضرت به سخنرانی می کند و اجرای موسیقی سنتی توسط کانون موسیقی سُلین و مسابقه از جمله بخش های این برنامه است.
فرهنگسرای شفق در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان21 بوستان شفق واقع است.

*جشن فروغ ولایت در خانه فرهنگ امام علی(ع)
جشن «فروغ ولایت» همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می شود.
در این جشن به مناسبت روز پدر، از پدر شهید محمد رنجبر از شهدای منطقه 18 تجلیل خواهد شد.
قرائت مجلسی قرآن کریم توسط قاری عباس جهانبخش، مولودی و مداحی توسط حمید سرآبادانی و اجرای موسیقی توسط گروه چاووش، تجلیل از افرادی که نام علی دارند، از جمله بخش های این برنامه است.
جشن فروغ ولایت دوشنبه 21 فروردین ساعت 10 تا 12 در کانون قرآن شهید مختار سلیمانی (خانه فرهنگ امام علی(ع)) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان میزبان شهروندان است.

*برگزاری جشن «اولین اختر» در منطقه9تهران
فرهنگسرای رویش جشن میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) با عنوان «اولین اختر» را با حضور پیروان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روز دوشنبه 21 فروردین ماه ساعت 18 تا 20 در بوستان کوکب منطقه 9 برگزار می کند.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین شیخ علی اصغر شویکلو امام جماعت مسجد امام علی النقی (ع) در مورد ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی(ع) سخنرانی خواهند کرد.
مولودی‌خوانی، گروه سرود دانش آموزی، مسابقه حضوری و اجرای گروه هنری از بخش های این برنامه است.
بوستان کوکب در مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو واقع شده است.

*ویژه برنامه چشمه سار رحمت در فرهنگسرای اشراق
فرهنگسرای اشراق در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیر المونین علی(ع) ویژه برنامه «چشمه سار رحمت» را روز یکشنبه(20 فروردین ماه) ساعت 16 برگزار می کند.
این جشن با مشارکت کانون مبلغین فاطمی با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و ائمه اطهار (س) با بخش هایی نظیر مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه برگزار می شود.
فرهنگسرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره واقع شده است.

*اهدای تمثال شهدا به پدران ایشان در منطقه 6
نقاشی تمثال شهدای منطقه6 تهران، همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، به پدرانشان اهدا می شود.
بهنام خادم مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 و رئیس فرهنگسرای سرو گفت: در حاشیه برنامه فرهنگسرای نوروز (استقبال از بهار) که در بوستان شفق برگزار شد، بهزاد رشیدی هنرمند ساکن در منطقه 6 تمثال هشت شهید منطقه را نقاشی کرد.
خادم افزود: این هدیه نفیس در برنامه ای با عنوان «یادها و یادگارها» روز دوشنبه(21 فروردین ماه) با حضور در منزل این شهدا، به پدر بزرگوارشان اهدا می شود.
مجتبی عباسی، حشمت الله ظهرابی، اکبر فتاح الجنان، سیدرضا حسینی، حمید عباد اردستانی، حسن جواد سپهری، علی اکبر جواد سپهری، علی اصغر جواد سپهری از جمله شهیدان منطقه 6هستند که تمثالشان توسط بهزاد رشیدی نقاشی شده و به خانواده هایشان اهدا می شود.

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ب.ظ ابوالفضل اسماعیل زاده
سارق طلاهای روستائیان گناباد به دام افتاد

سارق طلاهای روستائیان گناباد به دام افتاد

.. سرهنگ کیانی افزود: تحقیقات از سارق مزبور ادامه دارد. شهرستان گناباد با سه بخش مرکزی، بیدخت و کاخک و 112 روستا در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. /

۲۱ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل اسماعیل زاده